ÄPPELLÅDOR



De tre senaste somrarna har jag jobbat på Kiviks Musteri i den underbara Musteributiken. Dagligen fick jag frågan från kunder om vart man kan få tag på "riktiga" äppellådor. För alla er som är ute efter äppellådor och som har vägarna förbi Kivik kan jag berätta att äppellådorna säljs på Kiviks Outlet för, om jag inte minns helt fel, ungefär 150 kr/st. Jag tänkte passa på att köpa hem en eller två lådor och måla dem vita. Min tanke är att den ena ska fyllas av fina kokböcker och stå i köket. Den andra ska få agera kruka till härliga lite större blommor på balkongen. Äppellådor kan användas till hur mycket som helst: bokhylla, tv-bord, vedförråd vid kakelugnen eller varför inte fästa fyra hjul och ni har en perfekt förvaring. Billigt, fint och praktiskt!


Om någon vill ha tips på andra köpställen - hör av er!






Har du något på hjärtat?

Postat av: anonym

Jag köpte lådor där för ca 2 år sedan 12 st för ungefär 700:- Gissa om jag höll på att svimma nu när jag skulle ha fler och det visade sig kosta 220:-/st

2013-07-14 @ 13:44:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)