PRICKEN ÖVER I:ET



Jag har saknat ett bord och en stol där jag kan sitta och plugga och där jag kan ställa datorn när jag inte använder den. I somras kikade jag runt lite på loppisar men hittade inget perfekt, då gick jag in i mammas och pappas garage och hittade både ett supersött bord och en stol som min morfar gjort. Mormor är väl representerad hemma hos mig så därför känns det kul att ha något som morfar gjort.
Både stolen och bordet slipades med slipmaskin så att gammal färg och lack försvinner, sedan grundmålade jag dem och lät dem torka innan jag målade bordet i en vit lackfärg och stolen i fin turkos lackfärg. Bordet och stolen passar perfekt tillsammans och passar lika perfekt på deras nya plats. 


Bordet före förvandlingen


Stolen



 






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)