NYTT I BOKHYLLAN



Det senaste halvåret har jag blivit som besatt av programmet Halv åtta hos mig. Jag fullkomligt älskar det och sitter bänkad i soffan från måndag till torsdag. När jag var på stan och sprang på den ena kokboken på bokrean kunde jag inte låta bli att köpa den. Den andra kokboken klickade jag hem precis - för man kan ju inte bara ha den ena! Min blygsamma samling av kokböcker står på en hylla i köket. Bredvid böckerna står en plåtburk som jag har fått av min mormor, visst är den fantastiskt fin?






Jag fick även med mig en bok om Fisk & Skaldjur,
den kostade mig hela 6 kronor efter min rabatt på Åhléns.






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)