PÅ LOPPISLISTAN 2012



Nu är det hög tid att börja fundera och skriva på önskelistan för loppissäsongen 2012. Just nu har jag fyra saker som jag vill ska bli mina i vår eller sommar, den listan kommer fyllas på, va så säkra.


Jag vill gärna fylla på min samling av burkar med en gammal kakaoburk från Mazetti



En vit paradhandduk till min lilla hylla


En gammal skolplansch med någon fin blomma får gärna flytta in hos mig


Jag tycker att dessa är så fina, passar bra till min bringare också








Har du något på hjärtat?

Postat av: Anna

Burkar kan man aldrig få för många av=)

2012-04-17 @ 18:02:44
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)