PROJEKT SKAFFERI



Jag har precis inlett ett projekt som man skulle kunna kalla för "Drömskafferiet". Från och med nu åker alla tråkiga förpackningar ut och ersätts av gamla loppisburkar i glas. Jag har påbörjat min samling av glasburkar, men jag har några kvar tills skafferiet är klart. Vilken tur att det snart är dags för loppis, för billiga glasburkar finns det gott om! Visst är det fantastiskt när det går att göra så mycket finare för nästan inga pengar alls? Jag återkommer såklart med det färdiga resultatet längre fram.


Såhär ser det ut idag. Jag har köpt spetsband som jag har fäst på hyllkanterna.




Etiketterna kommer från Panduro och är fästa med vanligt hushållssnöre. 







Har du något på hjärtat?

Postat av: hanna - happy happy fatgirl

Fast en del förpackningar är ju gaaalet fina, sagogryn till exempel. Dom kan man behålla ;)

2012-04-08 @ 20:20:43
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Så vackert. Mitt skafferi är ett enda virrvarr :/

2012-04-09 @ 10:51:48
URL: http://emmasays.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)