10 KRONOR OCH 70 ÖRE OM DAGEN I ETT ÅR



Jag och Frida gick förbi två tavlor av Carolina Gynning på vägen till restaurangen på Ystad Saltsjöbad. Jag har inte riktigt kunna sluta tänka på en av dem som var helt fantastisk. Den hade varit helt perfekt bredvid min stora tavla på Carrie. Den finns att köpa på Gynning Shop för 3900 kronor och när jag berättade det för Frida sa hon: "Men det är ju bara 10 kronor och 70 öre om dagen, om du slår ut det på ett år. Det är ju inte så mycket!". När man tänker på det så, så är det kanske inte speciellt mycket. Men jag får nog drömma ett tag till och försöka göra något riktigt riktigt bra så att jag kan köpa den och säga "den här är jag värd".





Jag ska försöka ta reda på vart och när Gynning har sin utställning i år. Jag tror bestämt att jag måste dit. 






Har du något på hjärtat?

Postat av: Anna Steen

Saltan vad jag vet. Missar dock den i år :( förra året va det riktigt bra! Jag är också ett fan...

2012-02-05 @ 19:20:46
Postat av: Anna

Hon ställer ut med sin mamma på Saltan den 6-9 april fred-sönd 10-18, må 10-15. Den heter GYNNING X 2. Tråkigt att du missar den, det är bara att säga till om du vill att jag ska köpa en tavla eller två åt dig ;)

2012-02-06 @ 20:03:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)