FLER ÄN ETT



Jag sa innan loppissäsongen satte igång att jag gärna ville samla på något. Något fint som bara blev fler och fler i hyllan. Jag hade allt fokus på att hitta stolar, trasmatta, fåtölj, ramar och en massa annat att jag glömde bort att leta efter något samlarobjekt. När jag fyra månader senare insåg att jag hade tre små hjärtformade askar bredvid min VOGUE med Sarah Jessica Parker på framsidan insåg jag att jag redan hade mitt samlarobjekt. Askarna fyller inte någon som helst funktion men på något konstigt sätt bara måste jag köpa små söta hjärtformade askar när jag springer på någon. Nu har jag till och med ett bra argument för att köpa fler - för att jag samlar på dem.





Detta är min favoritask. Köpt på loppis i Hardeberga för en tjuga.












Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)