RULLBANDEN FROM HELL



I söndags var jag, mamma, min moster och mina kusiner på den årliga pelargonträffen på Kabbarp. En träff för alla pelargonentusiaster och jag. Jag följer helt klart med för sällskapets skull, vi har alltid riktigt trevligt tillsammans så det är absolut värt det.
På Kabbarp får alla medlemmar i pelargonsällskapet handla pelargoner till ett bra pris innan blommorna lämnas ut till olika grossister.




Rullbanden från helvetet, här får alla besökrna klämma, känna och med omsorg välja ut vilka blommor som ska få lov att följa med hem. Detta är ett hatmoment eftersom det tar en evighet.


Ett hav av blommor






Man kunde även köpa massa fina kryddor






Vi fikade på Tirups Örtagård








Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)