BLÅTT, BLÅTT, BLÅTT



Jag har totalt snöat in på blå nyanser, i alla former! Blått kombinerat med mintgrönt och lavendellila är den enda färgkombinationen som jag ser för tillfället. Också lite turkost till det. Jag har letat efter nya temuggar ett bra tag och har liksom inte riktigt kunnat bestämma mig för vad jag vill ha. För ett par veckor sedan var jag inne på Indiska och såg ett par mörkblå som jag tyckte var helt okej på plats. Nu i efterhand förstod jag att jag var tvungen att köpa dem för jag har inte kunnat sluta tänka på de stora, härligt kornblå temuggarna. Så givetvis gick jag tillbaka och nu är de mina! Projektet mot ett mer blått hem är därmed startat.


69 kr/styck och de finns i fler färger.
Jag borde kanske köpa två till när jag tänker efter.

Och förresten, guldkant + mikro = fyrverkerier. Ja, jag testade.







Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)