GÖR FINT MED LÄSNING



Jag är mer en tidningstjej än en boktjej, både när det gäller att läsa och att inreda. Jag har startat ett projekt som antagligen inte kommer att avslutas förrän om typ två år. Projektet är att samla på Elle-tidningar, och målet är det här: 



Såhär vill jag att det ska se ut i en hörna hemma hos mig.
Hur fint är det inte med kombinationen tidningshög,
vinylskivor och gamla tavlor med motivet mot väggen?
Jättefint tycker jag. Bilden är lånad från Emma Elwin.




Idag ser det ut såhär. Tidningshögen bor i fönsterkarmen och växer sakta men säkert.
Jag längtar tills jag har tillräckligt många så att jag kan flytta ner högen till golvet.
Förresten, lägg märke till att mina hortensior lever och fortfarande är lika fina!






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)