INREDNINGSPARTY



I söndags var jag bjuden hem till min vän Frida på homeparty med inredning från Zelected by Houze. Väldigt trevligt att kunna vara 15 personer hemma i en mysig lägenhet för att titta på och, om man vill, köpa inredning och dessutom fika på hembakade kakor samtidigt. 








De här höga ljusstakarna tyckte jag var jättefina! De liknar nästan gamla krokiga spik.
De fick dock tyvärr inte följa med mig hem, jag har lite köpstopp när det
gäller fina saker eftersom jag inte har plats för allt!


Det bästa med inredningspartyt var Fridas goda fika.
Morotskaka, kärleksmums, frukt och te. 






Har du något på hjärtat?

Postat av: Mikaela

Det är en gammal lampa som har målats om! :)



Kul att du tycker om den :D

2012-03-08 @ 13:27:31
URL: http://ipink.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)