LEILAS GENERAL STORE



Leila är en stor inspirationskälla för mig, när jag tittar på hennes olika tvprogram bryr jag mig inte så mycket om vad hon lagar eller vad hon bakar utan jag stirrar mig mest blind på hennes fantastiska inredning. Jag vill ha allt. Därför blev jag riktigt glad när jag fick reda på att Leila nu öppnat en webbutik, där man kan hitta mängder av fina saker till köket. Jag fastnade för de pastellfärgade grytorna, skålarna och Anna blev kär i drinkunderläggen. Nu ska jag bara deala med mig själv om det blir en eller två grytor!



Båda grytorna kostar 249 kr/st, skålset 699 kr, bakform Eiffeltornet 99 kr, drinkunderlägg 119 kr. 

 

 


 






Har du något på hjärtat?

Postat av: Johanna Öberg

va fina köksgrejer:)

2012-03-15 @ 11:37:57
URL: http://asiwantit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)