LOPPISBOKEN



Startade dagen med ett klick på adlibris, har länge varit sugen på Loppisboken och idag slog jag till. Boken är fylld med härliga bilder på gamla saker som nu fyller nya funktioner, tips på hur man dukar med udda koppar och många hederliga husmorstips.
Jag tror att Anna och jag kommer bläddra i Loppisboken i många timmar och förhoppningsvis få massa inspiration inför loppissäsongen 2012.



Loppisboken


Bringaren blir tandborstglas

Bildena är lånade härifrån










Har du något på hjärtat?

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh den boken skulle jag också vilja ha! :D

2012-03-14 @ 15:38:24
URL: http://emmasays.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)