PÅSKPYNT FÖR LATMASKAR



Förra veckan köpte jag pysselkit på panduro för 99 kr, i kitet fanns åtta stycken träägg, en pensel, hobbyfärg, lim, lite olika band, blommor och pärlor som man kunde smycka äggen med. Jag valde att måla äggen i fyra olika färger, några fick prickar och resten fick fina band. För att påskriset skulle bli ännu finare satte jag dit lite ljusrosa fjädrar, även dem är köpte på panduro. Jag blev jättenöjd med resultatet!















Har du något på hjärtat?

Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-03-29 @ 20:46:38
URL: http://flizanlizan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)