ETT BESÖK I DET VITA STALLET



Igår besökte jag en väldigt mysig butik som blivit en favorit på den senaste tiden. Butiken ligger strax utanför Staffanstorp och heter Mitt vita stall. I stallet hittar jag alltid massa fina saker som jag vill köpa med mig hem. Där finns mängder av fina ljuslyktor, doftljus, skyltar och massa andra fina inredningsdetlajer, priserna är väldigt bra om man jämför med hur det är inne de lite större städerna.
HÄR kan ni läsa mer om butiken med öppetider, vägbeskrivning och annat som kan vara bra att veta! Vad jag köpte där får ni se när jag packat upp och bestämt vart det ska stå! 




Butiken är lika fin utanför som inuti







Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)