TIO SNABBA MED FRIDA





Rosor eller tulpaner? Tulpaner för att det är det första riktiga vårtecknet för mig, därför har jag en deal mig själv: inga tulpaner innan jul.

Sy eller snickra?
Sist jag sydde var på högstadiet, tror faktiskt inte att det ens gick att identifiera vad det skulle likna. Så snickra helt klart.

Jul eller midsommar?
Redan i september börjar jag fundera på julpynt och julklappar, jag älskar allt med julen. Midsommar är trevligt, men julen är absolut bäst tycker jag!

Te eller kaffe?
Denna var svår. Jag väljer ett mellanting, kaffe på dagen och en stor kopp grönt te på kvällen.

Vitt eller svart?
Alla ni som har sett delar av hur jag bor kan nog svara på det själva, helt klart vitt. Men när det gäller kläder väljer jag svart.

Cupcake eller kanelsnäcka?
Jag och Anna beställer in en av varje och delar - vem har sagt att man inte kan ha kakan och äta den ändå?

Plast- eller heltäckningsmatta?
Det är lite som att välja mellan pest eller kolera. Om jag måste välja så säger jag nog plastmatta, mest för att försvara mitt eget kök.

Baka eller pyssla?
Där väljer jag pyssla, för att jag tycker att det är jätteroligt att förvandla med små medel. Dessutom kan man njuta längre av resultatet av ett pyssel än en bakning.

Bokhyllan Billy eller vitrinskåp?
Ett nytt vitrinskåp med alla olika smaker av Absolut och fina glas kommer aldrig att komma in i mitt hem. Men jag är inte heller ett stort fan av Billy, så jag måste nog tyvärr passa på denna.

Gammal eller ny?
Det är klart att vissa saker vill man kanske ha nya, men jag väljer ändå gammal, kantstött och sliten.


 






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)