EN KÖKSSTOL FRÅN GARAGET



Det är inte bara på loppis jag fyndar, nej ibland gör jag fynd hemma i mammas och pappas garage också. Ett av mina senare fynd jag gjort där är denna pinnstol som jag målade i en fin pastellig ljusrosa färg. Den står nu hemma i mitt kök och pryder sin plats.
Jag slipade först stolen innan jag målade den en gång med en vit grundfärg. När stolen torkat målade den i två omgångar med den ljusrosa lackfärgen.


Så här såg stolen ut innan jag tog fram slipmaskinen och färgburkarna


Så här fin blev den!



 



 






Har du något på hjärtat?

Postat av: Ann-Sofi MATSAFARI

Jättefint!

2012-04-03 @ 22:30:31
URL: http://matsafari.matmolnet.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)