DRÖMMEN OM EN KÖKSSOFFA



Jag vill verkligen ha en kökssoffa. Det ska vara en liten och söt som passar bra med mina pinnstolar. Kökssoffa hamnar alltså på önskelistan inför sommarens alla loppisar. Jag har ingen aning om vart jag ska ha den och jag har inte plats för den, men det har ju inte hindrat mig förr.




Underbaraclara har i mina ögon den perfekta kökssoffan.







Har du något på hjärtat?

Postat av: Frida H

Jag önskade mig också en pinnsoffa och köpte just en sådan. Men den här hade suttit på någon veranda och blivit modifierad i form av kortare ben. Det gick inte att ha hemma mer än som "pynt" då alla bord var för höga. Jag köpte den för ynka 750kr men fick sälja den igen 1 månad senare.. Men ack vad fin den var!



När jag senare flyttade till min nya lägenhet upptäckte jag att vi hade grovsoprum. JAG ÄLSKAR GROVSOPOR! Gratis prylar liksom :D

Där fyndade jag min nuvarande soffa, som står på balkongen och ska bli fin. Den är knallblå men ska nog bli vit, grå eller svart.

2012-04-05 @ 18:28:10
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)