ERIKSHJÄLPEN PÅ CENTRALSTATIONEN I MALMÖ



När jag skulle till jobbet häromdagen var jag såklart lite stressad som vanligt. Jag kom till centralstationen i Malmö och vet ni vad jag hittade där? Jo, Erikshjälpens tillfälliga lilla "butik"! Morgonen kunde inte börjat bättre och givetvis var jag tvungen att stanna och titta i två minuter fast att jag inte alls hade tid egentligen.


Bilden kommer härifrån.

"Butiken" hade väldigt fina saker, det märktes verkligen att de hade valt ut godbitarna. Jag fick tyvärr en chock när jag såg prislapparna på grejerna - 400 kr för en lampskärm är på tok för mycket! Det fick mig att längta efter loppisarna i sommar ännu mer. Erikshjälpen får dock ett extra plus för att de förgyllde min morgon. Läs mer om eventet på Centralstationen här.






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)