LOPPIS PÅ SOPSTATIONEN



Rubriken låter värre än vad det faktiskt är, bakom Centralstationen i Malmö ligger en butik som heter Sopstationen Återvinningsvaruhuset. Jag har själv aldrig besökt butiken men är riktigt sugen på att göra det. Det är en stor lokal fylld med massa fina gamla saker, det låter som ett ställe med mycket stor fyndpotential, tycker ni inte?
HÄR kan ni läsa mer om butiken. 








Har du något på hjärtat?

Postat av: Anna Steen

Jag har varit där en gång och då tyckte jag att det var lite dyrt :/

2012-04-26 @ 17:35:19
Postat av: Frida-gammalsomny

Åh, va tråkigt. Sånt ska inte vara dyrt, får kolla upp stället en dag, och kanske träffa dig samtidigt? :)

2012-04-26 @ 19:58:32
URL: http://gammalsomny.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Säg till om du ska dit, jag hänger gärna med! :)

2012-04-26 @ 22:24:10
Postat av: matilda & tösabiten

Haha vad skoj! Jag känner honom som äger det, Eller det är nära vänner till mina föräldrar och barndomskompis till mig. Skoj. Christer Andersson heter han:) Och pst, det är inte bara en fyndplats utan även en plats med mycket BRA syfte! Kul :)

2012-04-27 @ 13:14:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)