LITE SAMMA KÄNSLA SOM INNAN EN TENTA - FAST BÄTTRE



Åh vilken pirrig morgon, lite samma känsla som innan jag ska få se en hemtenta, såklart är denna känslan mycket bättre men det är ändå en känsla av spänning och ovisshet. Idag ska jag på loppis.
Loppisen äger rum i Hörby mellan kl 10-12 och det är Lions som står som arrangörer, jag återkommer med rapport och förhoppningsvis ett bildregn av alla fynden. ( Ja, jag tror det hjälper om man har höga förväntningar, det blir liksom roligare då.) 



Här är en bild från hur det ser ut i en av delarna av loppisen






Har du något på hjärtat?

Postat av: Kajsa

Ni får gärna säga till nästa gång ni ska på loppis

2012-02-18 @ 17:28:18
Postat av: Matilda Andersson

Mys med loppis! <3

2012-02-19 @ 21:58:51
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)