SKITFINT



Ur ett inredningsperspektiv kan man lätt tappa hoppet om att vissa saker faktiskt kan bli fina. Jag hade till exempel gjort det när det gällde toalettpappersmagasin (så heter det enligt IKEA). Men när jag i somras inte visste vad jag skulle ha i denna söta hyllan som redan fanns i badrummet fick jag en idé som jag inte har någon aning om vart den kom ifrån. Jag måste säga att jag själv tycker att den var bra! Hoppet är det sista om lämnar människan och det gäller tydligen toalettpappersmagasin också.








Jag ber om ursäkt för rubriken, den är till min pappa som antagligen kommer tycka att den är rolig.






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)