TÄNT VAR DET HÄR



Jag vet bara en person som gillar tända ljus mer än jag, och det är Frida. Det är också från henne som jag har hämtat inspiration till mitt ljusfat. Alla ljuslyktor och fatet är köpt i Lunds bästa butik, Udda Tina. Väl värt ett besök!


Jag tycker det är fint att ha en liten blomma tillsammans med ljusen. Inte för nära ljusen bara,
risken finns att det blir lite mindre av blomman än vad som var tänkt.









Har du något på hjärtat?

Postat av: sandra

Stalkervarning här meeeeen, var det du som var med i halv åtta hos mig anna?

När jag såg det målade bordet intill väggen där var jag säker på att jag sett det innan, och det var ju här! haha

2012-02-29 @ 19:54:21
Postat av: Anna

Hej Sandra! Nej det var inte jag som var med i Halv åtta hos mig (tyvärr, jag hade gärna varit med!). Nu blev jag nyfiken och måste kolla in programmet! Förresten, vi gillar stalkervarningar så fortsätt med det! :)

2012-02-29 @ 20:06:54
URL: http://gammalsomny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)