VAD SKULLE DU MÅLA SA DU?



Mannen i färgbutiken tittade väldigt frågande på mig när jag berättade att jag behövde färg som tålde vatten eftersom jag skulle måla ett diskställ i trä. Jag köpte ett helt vanligt diskställ och bestickställ i obehandlat trä eftersom jag var trött på mitt gamla tråkiga i metall från IKEA. Diskstället och bestickstället köpte jag för en hundring på ÖoB.

Efter lite överläggande med mannen i färgbutiken var vi överens om att jag skulle testa att spraymåla disktället med en matt lackspray. Resultatet ser ni nedan!


Tråkig förebild


Bestickställ


Rosa lackspray för 89 kr


Det lättaste sättet att komma åt med färgen är att hänga upp föremålet


Jag älskar rosa!




Mycket nöjd med slutresultatet









Har du något på hjärtat?

Postat av: RonjaZorina - den "nya" konstbloggen!

Och den håller för vatten än?



Har nämligen ett likadant diskställ - och de ser ju så tråkiga ut... Måste piffas till!

2012-03-21 @ 02:20:02
URL: http://ronjazorina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)