KORGSTOL+VIT SPRAYFÄRG=FINARE KORGSTOL



Som ni vet håller jag på att fixa min balkong så att det kan bli vårens favoritställe. Jag har länge velat ha en korgstol för att jag tycker det är så fint och ser så himla mysigt ut. Jag hittade en på Blocket för 100 kr och slog till direkt. Den var dock inte vit som jag ville men det är givetvis aldrig ett problem för en pysselsjäl som mig.


Före


Två lager med vit halvblank sprayfärg senare blev den precis som jag ville 
ha den och jag är säker på att jag kommer spendera många timmar i solen här .



Jag sydde en kudde till den också, när jag ändå var igång.






Har du något på hjärtat?

Postat av: Sus

Hej!

Håller precis på med ett liknande projekt till min balkong. Funderar över hur många burkar sprayfärg det gick åt för dig att måla stolen? Har du några tips? :)

2013-05-07 @ 23:48:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)