PROJEKT: BALKONG



Jag flyttade in i min lägenhet i slutet av augusti förra året och jag hade minst sagt fullt upp med att renovera möbler och inreda inne i lägenheten. Jag lämnade därför balkongen till vårens projekt och vet ni, nu är det ju vår! Jag känner att jag behöver lite inspiration innan jag bestämmer mig för vad jag vill göra med balkongen. Jag tänkte dela med mig av några inspirationsbilder. Titta och njut!








Alla bilderna kommer från Alvhem Mäkleri.

Jag har redan bestämt mig för vita balkongmöbler, och jag har påbörjat ett projekt med en korgstol som jag ska visa er senare. Och det är tydligen obligatorisk med saft på balkongen också, enligt bilderna iallafall. 






Har du något på hjärtat?

Postat av: camilla

Alvhem är ju perfekt att hämta inspiration ifrån. :) Kommer nog bli riktigt mysigt!



Kram

2012-03-17 @ 11:19:49
URL: http://vitarummet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)