VILL OCH SKA HA



Gissa om jag blev överlycklig när jag kikade in på Åhléns hemsida och såg denna skönhet bland nyheterna. Jag har länge velat ha en provdocka, jag tycker att dom är så fina och skulle bli en perfekt inredningsdetalj hemma hos mig. Priset är ett pangpris när jag jämför med andra provdockor som jag har tittat på. Om det blir ett besök på Åhlèns i dagarna? Svar JA! 


Finns att köpa på Åhléns för 599 kronor







Har du något på hjärtat?

Postat av: Sofia

Hejsvejs!!



Så kul att du hittat något som du länge velat ha! Och till vilket KANON pris verkligen :)) Supersnygg var den med..



ha en fortsatt mysig kväll!

varm kram Sofia

2012-03-08 @ 19:25:10
URL: http://lantligtivitt-sofia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan!



Kul att du kikade in hos mig! :)

Ja jag älskar den lantliga stilen, finns inget finare! Fin provdocka dem hade på Åhléns, den får du ta och köpa :)



Önskar dig en fin fredag!

Kram Clara

2012-03-09 @ 07:15:39
URL: http://claraslantliv.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)