BLÅ FYND FRÅN ERIKSHJÄLPEN



Jag skrev för ett tag sedan om mina nya tekoppar och min nya kärlek för allt som har med färgen blå att göra. När jag gick förbi Erikshjälpen häromdagen hittade jag perfekt matchande skålar och tallrikar. Jag blev så himla glad och färgen stämde exakt när jag kom hem och jämförde med tekopparna. Tänk vad ett besök på Erikshjälpen kan göra!


De blå skålarna kostade 7 kr/styck. 


Tallrikarna kostade 12 kr/styck och är superfina tillsammans med skålarna.


Jag insåg även att mina delar av Rörstrands Koka blå-servis som jag fått av min mormor
passar perfekt i färg. Nu börjar därför jakten på fler delar av servisen, to be continued...






Har du något på hjärtat?

Postat av: Helena Högberg

De passade verkligen bra ihop! Väldigt snyggt!

2012-04-11 @ 22:00:56
URL: http://loppisloella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)