KÖKSFÖNSTER HEMMA HOS MIG



Idag tänkte jag visa er vilken syn jag möts av när jag kommer in i mitt kök. Jag tycker det är så himla mysigt att stå och titta ut med en kopp te i handen. Även om det inte händer så mycket på vår gata så är det lite mysigt iallafall. 






Nu är snön borta och våren har kommit till Lund.

Köksgardinen är en veckad kappa som jag har sytt själv. Tyget heter Jordgubbsträdgård (gulligt va?), kostar 79 kr/meter och är köpt här. I fönstret har jag två fina hortensior i vita krukor som är köpta på loppis, urtvättade glasburkar som ljuslyktor, en glasburk med silverbestick även detta köpts på loppis och en vit kanna från Åhléns med röda tulpaner i.






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)