ÖRTIG



När jag var på IKEA häromdagen sprang jag på ÖRTIG. Ja det är sant, jag ska börja odla min helt egna basilika, oregano, persilja och tre andra örter som jag nu har en anledning att börja använda när jag lagar mat. Jag trodde faktiskt aldrig att denna dagen skulle komma. Jag ska inte ropa hej än, om några veckor kanske de små gröna pappmuggarna står i fönsterkarmen och fortfarande är fyllda med jord och inte örter. Det återstår att se helt enkelt, men mina förväntningar är skyhöga!






Jag klippte ut de små bilderna som fanns på förpackningen och satte i varje "kruka",
för det är så man gör när man odlar örter har jag sett. 






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)