TRE GRÖNA FAVORITER



För ungefär ett år sedan började jag dricka grönt te istället för svart. Nu finns det inget bättre och för de som påstår att något annat än grönt te är livets dryck, så har ni fel. Eller jag tycker iallafall det. Dessutom är det så himla mysigt att köpa te - små söta butiker, plåtburkar, små fina påsar och doften. Jag tänkte ge er mina tre gröna favoriter.


Jordgubb & Champagne, ett perfekt kvällste.
Hur fint är det inte med jurdgubbarna och rosorna? 


Safari, lite friskare och passar utmärkt på morgonen.


Sist men absolut inte minst: Mareld, fungerar alltid, alltid, alltid!






Har du något på hjärtat?

Postat av: Klara

Åh, champagne- och jordgubbste är verkligen himlans gott! Pepparmyntste och Earl Grey med bergamott är två andra facoriter hos mig. :)

2012-03-20 @ 15:43:06
URL: http://klaragenberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)