EN VÄRMANDE KOMPIS



Idag har det, som de flesta säkert vet och håller med om, varit jättekallt (läs: jättejättejättekallt!). Från det att jag stängde dörren bakom mig i morse har jag dagdrömt om min soffa med en filt, en kopp te, och till det viktigaste, en varm vetekudde. Vetekuddar som man värmer i mikrovågsugnen är otroligt underskattade! Jag kom till att tänka på att det inte borde vara speciellt svårt att göra en vetekudde själv. Och nej, det är det inte:

Ett litet tips är att slänga med lite lavendel eller liknande tillsammans med riset så att vetekudden doftar gott också. För er som inte vill sy en egen finns det jättefina små värmande kompisar att köpa bland annat här.







Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)