DAGEN TILL ÄRA



Eftersom det är nationaldag idag så tänkte jag att det kunde vara passande med ett inlägg om min absoluta favorithögtid, midsommar. I år ska jag ställa till med kalas och jag har såklart redan börjat fundera på hur kalaset ska dekoreras.


Den här dukningen skulle jag kunna kopiera rakt av, helt fantastisk!




Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra med servetterna.
Jag är lite inne på ljusgula servetter och blommor på varje plats är ett måste. 






Har du något på hjärtat?

Postat av: Ulrika

Tror det finna under "hår" . Man gör en helt vanlig låg tofs. delar håret OVAN toffsen i två delar. däremellan stoppar man in själva toffs-slingan. Den får göra en kullerbytta kring snodden så att säga..

2012-09-16 @ 17:36:09
URL: http://colorelle.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)