SÄG NEJ TILL BESTICKLÅDOR



Vissa saker kan ur inredningssynpunkt vara otroligt tråkiga. Som besticklådor till exempel, det tycker jag är tråkigt. Praktiskt såklart, men tråkigt. I mitt köksfönster står mina bestick i en glasburk, allt är fyndat på loppis för nästan inga pengar alls. Inspirationen har jag fått från den här bloggen.



Spetsduken har varit min mormors. Det finns hundratals likadana att fynda på loppis. 






Har du något på hjärtat?

Postat av: hanna - happy happy fatgirl

I mitt kök finns charmiga platsbyggda besticklådor från 50-talet! Allt annat än tråkigt!

2012-03-27 @ 12:28:15
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Så snyggt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)