BLOMMOR I LOPPISKOPPAR



Något som man hittar väldigt billigt på alla loppisar är porslin i alla dess former. Jag köpte en hel del kaffekoppar, tallrikar och skålar i somras för nästan inga pengar alls. Man behöver inte alltid använda saker till det som de egentligen är menade för, som exempelvis kaffekoppar. Jag har planterat pärlhyacinter i en av kaffekopparna som jag köpte på loppis och i en stor tekopp som också köptes i somras har jag planterat  en vit liten blomma som jag faktiskt inte vet vad den heter. Detta är för mig ett lite kul sätt att få ha framme fina saker som brukar stå långt in i skåpen. 












Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)