LOPPIS I HUVUDSTADEN



Min syster är nyinflyttad i vår fantastiskt vackra huvudstad (som för övrigt är en av mina absoluta favoritstäder) och testade för ett tag sedan storstadsloppis. Jag krävde givetvis en rapport och lite bilder av henne. Loppisen låg i Solna och recensionen lyder som följande: Otroligt mycket folk! Ungefär halva loppisen bestod av fina gamla saker och halva bestod snarare av IKEA-möbler som folk tröttnat på, vilket kanske inte är fullt så intressant om du frågar mig och min syster. Absolut värt besöket men det går inte att jämföra med en loppis i Skåne.




Syrran fyndade två vinylskivor som är fina på en tavellist och en fin gammal ram. 






Har du något på hjärtat?

Postat av: Beata

Åh, hej fina fina ni! Ni anar inte hur glad jag blev för ert brev idag! Så himla duktiga ni är och så himla omtänksamt att ni tänkte på mig och mina stolar =) Färgen var exakt! Ni gjorde min dag! Stort tack och stor kram till er båda /Beata

2012-03-12 @ 20:30:25
URL: http://beatas.se
Postat av: Louise

Så otroligt kul med loppis, längtar tills det den tiden börjar till max.

Kram

2012-03-13 @ 20:44:46
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)