TALLRIKSHYLLAN



När jag hade bott in mig lite i min lägenhet kände jag att jag saknade en hylla i vardagsrummet. Det fanns ju inget att vänta på så jag gjorde slag i saken och budade hem en tallrikshylla på Tradera. Man behöver såklart inte alltid använda saker till det som de är ämnade för, så min tallrikshylla är inte till för tallrikar utan för lite mysigt småplock. 

Hyllan kostade 280 kr. På den har jag min dalahäst som jag fick av Frida i julklapp,
böcker, the shoebox, min mormors gamla väckarklocka, mina första ryska dockor som
förhoppningsvis snart blir fler och en ljuslykta från Åhléns. Ja, lite småplock helt enkelt. 






Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)