LOPPIS I GENARP



Dagen efter loppisen i Löberöd var det dags för Genarps IF att arrangera en loppmarknad. Där var det visning 30 minuter innan starten, vilket jag tycker är bra eftersom man får chans att titta runt och se om det är något som man bara måste ha. Jag fastande vid trasmattor precis som på många andra av sommarens loppisar, trasmattan jag fick med mig hem blev inte så bra som jag tänkte att den skulle bli så den fick aldrig någon chans att pryda mitt golv. Jag fyndade däremot min fina pall som både målats och klätts om i efterhand.

Loppisen var bra uppdelad och jag kände aldrig någon stress över att jag inte kom fram till borden. Ett litet minus för utbudet av porslin och glas, men det vägdes upp eftersom Genarps IF serverade sommarens bästa loppiskorv. 








Pallen är ommålad och klädd med ett nytt småblommigt tyg









Har du något på hjärtat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0
bloglovin

© Anna & Frida (gammalsomny.blogg.se)